5.03.2011

Prześwietlenie - daniellecraig17.

Na kolejny odstrzał wybrałam.. daniellecraig17!  Dlaczego? Tylko spójrzcie :


Kolorem dominującym w powyższej stylizacji jest mahoń (lub jak kto woli, kolor herbaciany, ewentualnie koniakowy), czyli innymi słowy - brąz łamany pomarańczą. Widzimy go na podkolanówkach, sukience, która służy jako spódnica, kurtce i paskowanym t-shircie, który jest najprawdopodobniej głównym elementem stroju. Efekt? Jak dla mnie fantastyczny. A co Wy myślicie o stylizacji daniellecraig17? Na Wasze opinie czekam w komentarzach.

8 komentarzy:

  1. Cudowna stylizacja! Ogółem daniellecraig17 zawsze mnie zaskakuje pomysłami i ich wykonaniem!

    OdpowiedzUsuń
  2. Jak zawsze cudnie!

    OdpowiedzUsuń
  3. całość dosyć ciekawa i prosta,ale nie podobają mi się buty-to całe moje zdanie.

    OdpowiedzUsuń
  4. Ogólnie wyróżnia się z tłumu ale to nie jest styl dla mnie ^^

    OdpowiedzUsuń
  5. Purple_Style, dziękuję! Ogólnie, wszystkim, a przede wszystkim Niecierpliwej (:

    OdpowiedzUsuń
  6. świetna stylizacja, modny kolor... rewelacja !

    OdpowiedzUsuń

Napisz swój komentarz i nie zapomnij podać swojego nicku ze Stardoll.