5.03.2011

Neonowe akcesoria.

Dla tych, którzy mimo wiosny w stylizacjach stawiają na szare i ponure kolory.. propozycję przedstawia sama Starplaza i Starbazaar, oferując wszystkim użytkownikom dodatki w mocnych, a zarazem najmodniejszych kolorach tego sezonu : oranżu, żółci, różu, czerwieni, zieleni czy niebieskości. Dodatki, bez których nikt nie powinien się obejść.. nawet jeśli skrycie wielbi czerń powinien dać się skusić tegorocznym trendom i zapolować na neonowe akcesoria.


 Neonowe torebki.. aktówki, listonoszki, kopertówki - w połączeniu z monochromatyczną stylizacją jak znalazł! Podobnie kolorowe szpilki, które z pewnością ożywią nawet najnudniejszą stylizację. A może warto tak poddać się najmodniejszemu na Stardoll trendowi - skarpetkom? Tak, lecz  koniecznie w kolorowej wersji! Barwne paski sprawią, że stylizacja zacznie przykuwać wzrok, podobnie zresztą jak chromatyczne szaliki czy chusty.

Co myślicie o neonowych akcesoriach? Czekam na Wasze opinie.

9 komentarzy:

  1. To jakaś aluzja do mnie,kochana? ;3
    Spróbuję jakoś wplatać w swoje stroje te neonowe dodatki . ; )
    Purpuś.

    OdpowiedzUsuń
  2. Też zauważyłam że na stardoll zapanowała moda na stypę ;D Od czasu do czasu lubię dorzucić do stroju trochę koloru ;) + neonowych dodatków jest to że świetnie można je połączyć z czernią

    OdpowiedzUsuń
  3. a może jakieś propozycje stylizacji w stylu steampunkowym? W sklepie pojawiła się seria mebli i nowe wnętrze związane z tą tematyką, a ja kupiłam sobie okulary z tej serii. Strasznie mi się podobają, ale chciałabym zobaczyć coś inspirującego, co pomoże mi stworzyć wymarzony image :)

    allka

    OdpowiedzUsuń
  4. Jakoś nie ciągnie mnie do neonowych stylizacji, wole nosić ciemniejsze kolorki C: Może dlatego że nigdy nie wychodzą mi tego typu stylizacje.

    OdpowiedzUsuń
  5. taak, neonówki są bardzo modne i świetne! Bardzo fajnie rozświetlić się na zimę :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Są świetne,chociaż mało mam rzeczy w tych żywych kolorach bardzo mi się podobają.

    OdpowiedzUsuń
  7. Kolorowe dodatki są świetne i ożywiają stroje! Strasznie mi się podobają i bardzo ciekawie wyglądają w sezonie wiosna/lato! : ]

    OdpowiedzUsuń
  8. gdzie znajdę różowy szal? <3

    OdpowiedzUsuń

Napisz swój komentarz i nie zapomnij podać swojego nicku ze Stardoll.