5.04.2011

Oryginalne fryzury.

Na Stardoll - wiadomo, każdy chce być oryginalny i jedyny w swoim rodzaju.. jednak jak się okazuje nie jest to tak łatwe, jak mogłoby się wydawać. Stardollowicze uparcie dążą do tego, by stworzyć coś niepowtarzalnego, coś co odróżniłoby ich od innych, COŚ SWOJEGO. Ostatnio bardzo często spotykanym (przynajmniej przeze mnie ; >) dowodem oryginalności, są wymyślne fryzury, wykreowane.. z końskich grzyw i ogonów, dostępnych w Suite Shopie! Zresztą sami spójrzcie :


Wszystkie trzy panie - maddox22,  Julia_03 i Schizma, postanowiły stworzyć zupełnie nowe fryzury, które z pewnością są oryginalne (: Według mnie wyszło im to fantastycznie.. a jaka jest Wasza opinia na ten temat?

I podstawowe pytanie...
HIT czy KIT?

14 komentarzy:

  1. jak dla mnie hit, ale faktem też jest, że jednak ciężko jest się wyróżniać, szczególnie, kiedy kuszą nowości w StarPlazie. Wszyscy kupują to samo. Dziś wszyscy mają na głowie kwiatka HB.

    OdpowiedzUsuń
  2. KIT.
    nic nie porazdę, że najbardziej podobają mi się grzywki, ale to stało się popularne. Ogólnie nie potrafię znaleźć ukrytego sensu tego trendu, wiec jestem na nie.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja również jestem na nie. Ta moda stała się już bardzo popularna. Nie dawno każda doll tak wyglądała. Szczególnie chodzi mi o bandanę i końską grzywę.

    KIT

    OdpowiedzUsuń
  4. Według mnie jeśli fryzurka naprawde jest ładnie zrobiona to jak najbardziej hit, natomiast bardzo rzadko widze ładne tego typu fryzury.

    Jeśli chodzi o powyższe fryzury najbardziej spodobała mi się Julia_03 ma świetną tą fryzurkę, i co najważniejsze nie wygląda sztuczno!

    OdpowiedzUsuń
  5. Szczerze powiedziawszy stylizacja schizmy - chociaż prosta najbardziej mi się spodobała. Nie chodzi tylko o fryzury. Ważna jest też sama twarz. Podoba mi się fryzura nr.1 ale twarz kompletnie nie pasuje. Owszem trend nie jest nowością ale mimo to strasznie go lubię :D A więc jestem na tak.

    OdpowiedzUsuń
  6. Wczoraj wchodzę sobie żeby zagłosować na najlepszy projekt, a tu wszyscy projektanci na top liście Mają tego kwiatka HB.

    Niuka1110

    OdpowiedzUsuń
  7. Jak dla mnie to tylko nr 1 jest hitem ;p

    OdpowiedzUsuń
  8. Gdzie dokładniej są te końskie ogony w Suite shopie?

    OdpowiedzUsuń
  9. @Kunoichi
    Końskie ogony znajdują się w zakładce "Zwierzaki",a tam w "Akcesoriach".

    Co do fryzur z wykorzystaniem elementów końskich grzyw i ogonów,są one tylko hitem,jeżeli są w odpowiedni sposób ułożone.Najbardziej podoba mi się obrazek nr 2,chociaż wszystkie stylizacje są ładne i oryginalne.

    OdpowiedzUsuń
  10. Mi się to nie podoba i dla mnie jest to KIT.

    OdpowiedzUsuń
  11. Dla mnie Hit lecz to inc nowego pierwsze dwie osoby mają włosy ułożone prawie jak wszyscy z końskiej grzywy i na bok a ze Schizmą to chyba już też taką fryzurkę widziałam ... aha czy ktoś może wie czy tą bandaną można jeszcze kupić ?

    OdpowiedzUsuń
  12. Hit, ale dla dobrego efektu trzeba się napracować.

    OdpowiedzUsuń

Napisz swój komentarz i nie zapomnij podać swojego nicku ze Stardoll.