4.25.2011

Prześwietlenie - xxgreen0applexx.

Osoba, którą na Stardoll 'obserwuje' i tym samym szczerze podziwiam  już od dłuższego czasu. Osoba, która z dnia na dzień zaskakuje mnie swoimi pomysłami coraz to bardziej. O kim mowa? Tak, tak.. o xxgreen0applexx!

*zapomniałam na obrazku umieścić welonu. przepraszam, zagapiłam się (;

Uwielbiam kontrowersyjne stylizacje, po prostu uwielbiam. Ta, stworzona przez xxgreen0applexx jednak szczególnie zapadła mi w pamięć. Nie bez powodu! Jej głównym elementem są pierzaste naramienniki (zakochałam się w nich!), bez których szczerze powiedziawszy całość wyglądałaby.. nijak. Świetny efekt dają również spora ilość łańcuchów i baardzo wysokie koturny, których jestem zwolenniczką. Jednym słowem.. fantastycznie!

A co Wy uważacie na temat tej stylizacji? (;

8 komentarzy:

  1. Ja też obserwuje jej doll. :3, świetne ma pomysły na stylizacje. ;3

    OdpowiedzUsuń
  2. śliczne naramienniki <3 i bardzo ładna bluzka z voile. Bardzo podoba mi się ta stylizacja

    OdpowiedzUsuń
  3. racja- gdyby nie było tych piór na ramionach stylizacja nie wyglądałaby już tak ciekawie

    właśnie niedawno na nią wchodziłam, zanim jeszcze przeczytałam o niej na blogu. gdy zobaczyłam jej stylizacje... mało nie umarłam z zachwytu ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Jej stylizacje są wprost genialne c:

    OdpowiedzUsuń
  5. Jest genialna ;> Uwielbiam tego typ stylizacje. <3

    OdpowiedzUsuń
  6. Trzeba przyznać że jej styl jest ciekawy, inny jednak nie jest on dla mnie ;D

    OdpowiedzUsuń
  7. Witaj, chciałabyś zostać partnerem bloga cropka.blogspot.com ? Tym samym ja bym była partnerem tego bloga- wymieniłybyśmy się bannerami i wstawiły je gdzie trzeba :)
    Proszę skontaktuj się ze mną na moim blogu lub e-mailem- cropka.redakcja@gmail.com
    Pozdrawiam :)
    Cropka

    OdpowiedzUsuń
  8. Ojaa, dziękuję za umieszczenie!

    OdpowiedzUsuń

Napisz swój komentarz i nie zapomnij podać swojego nicku ze Stardoll.