4.24.2011

Przegląd kolorowych makijaży.

Wiosna dawno w kalendarzu, a co za tym idzie.. czas pożegnać szare, ponure barwy i przywitać się z odważnymi i żywymi kolorami, które tej wiosny wracają do łask! ;> Tym bardziej wskazane jest to w makijażu..


 Kaccunia zdecydowała się na wielobarwne podkreślenie oka, m.in. różem, granatem i turkusem. Efekt (muszę przyznać) jest powalający ;>. Infiore postawiła na neonową czerwień i żółć. Kurcza natomiast stworzyła jednobarwny, ale jakże olśniewający makijaż z użyciem fioletu, który (warto wspomnieć) jest jednym z hitów tej wiosny! Wszystkie trzy panie, zdecydowały się na makijaże w najmodniejszych tego sezonu kolorach.. jak im to wyszło? Zdecydujcie sami.

Czekam na Wasze opinie w komentarzach! (;

6 komentarzy:

  1. "w efekcie czego efekt jest powalający" :P

    fajny artykuł, podobają mi się wszystkie trzy makijaże :) jednakże najbardziej do gustu przypadł mi ten kaccuni :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie podobają mi się takie neonowe makijaże na ciemnych karnacjach, przez co do gustu przypadł mi tylko makijaż kaccuni . :3

    OdpowiedzUsuń
  3. B.E.A.T.K.A : dziękuję za zwrócenie uwagi, nie zauważyłam tego ;p

    OdpowiedzUsuń
  4. Też nie jestem zwolenniczką neonowych makijaży na ciemnych karnacjach, po prostu nie wygląda to fajnie. Z tych trzech powyżej najbardziej spodobał mi się makijaż kurczy- niby zwyczajny ale efektowny. :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja jakoś nie mogę pożegnać się z szaroburymi kolorami bo bardzo je lubię ;D może spróbuje pokombinować z fioletem, to mój ulubiony kolor ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękny artykuł! Wydaję mi się ze częściej powinnas pisać.

    OdpowiedzUsuń

Napisz swój komentarz i nie zapomnij podać swojego nicku ze Stardoll.