4.23.2011

Tego jeszcze nie było!

O czym mowa? A o moim nowym pomyśle - pixelowym fasonie (za nazwę wdzięczna jestem daniellecraig17, dziękuję!)... czyli dokładniej mówiąc stardollowej wojnie stylów!


Na czym ów wojna stylów polega? Już tłumaczę. Na wstępie powiem, że jedynym Waszym zadaniem jest zgłoszenie się w komentarzu pod tym postem - nie, nie napracujecie się (; Co jakiś czas spośród tych zgłoszeń, wybierać będę losowo jedną parę - (tutaj też przedstawiam plan!), a następnie przedstawiać na blogu ich aktualną stylizację (ubiór + make up) w specjalnie przygotowanym poście. Jest to pojedynek, dlatego jak zapewne się domyślacie będzie można wyróżnić tu i zwycięzcę i przegranego. O tym kto wygra, tudzież kogo stylizacja wypadła lepiej.. decydować będą czytelnicy bloga, którzy mam nadzieję nie zawiodą mnie i będą wyrażać swoje opinie w komentarzach ;> W razie jakichkolwiek problemów, zawsze przecież można przygotować blogową sondę.


Czy podoba Wam się ten pomysł? Piszcie co sądzicie! (;
Zachęcam do zgłaszania się do 'pixelowego fasonu' w komentarzach!

43 komentarze:

  1. haha, zgłaszam się :>

    xXgreen0appleXx

    OdpowiedzUsuń
  2. A czemu nie, ja też się zgłaszam. Odrobine zdrowej krytyki nie zaszkodzi c;


    Lo0la777

    OdpowiedzUsuń
  3. Zgłaszam się. GlamGirl_Anna
    Z chęcią dowiem się, co inni o mnie myślą

    OdpowiedzUsuń
  4. Zaryzykuję :D Zgłaszam się ^^ Strój wprawdzie przerażający ale się przeżyję :3

    Czeko-princessa

    OdpowiedzUsuń
  5. a co mi tam .
    zgłaszam się . :>
    LaskaKate

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajny pomysł, zgłaszam się! ;)

    A tak na marginesie, w czerwcu rusza na moim blogu akcja "Nosimy spódnice", mam nadzieję, że dołączysz, bo masz naprawdę świetne pomysły na stylizacje i nie tylko ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. co mi szkodzi.

    zgłaszam się.
    Kama008

    OdpowiedzUsuń
  8. zgłaszam się :D
    Rizunia006

    OdpowiedzUsuń
  9. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń
  10. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń
  11. oczywiście,że się zgłaszam :D a pomysł jest genialny! :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Zgłaszam się
    Diana004
    PS-jestem fanką twojego blooga

    OdpowiedzUsuń
  13. Hah, zgłaszam się. ;D Fajny pomysł. ;-)

    werkiszka

    OdpowiedzUsuń
  14. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń
  15. zgłaszam się - .honey.8. <33.

    OdpowiedzUsuń
  16. Również podejmę ryzyko, choć nie mam szans ;)

    Schizma

    OdpowiedzUsuń
  17. A co mi szkodzi ;p
    zgłaszam się

    weronikamarkula

    OdpowiedzUsuń
  18. czemu nie, fajnie :)
    więc się zgłaszam D:
    KarciaaCherry

    OdpowiedzUsuń
  19. świetny pomysł i oczywiście zgłaszam się :)
    Sandraaa93

    OdpowiedzUsuń
  20. zgłaszam się ! ;> ciekawy pomysł ;)
    satynka6000

    OdpowiedzUsuń
  21. Zgłaszam się. I podobnie jak inni uważam, że to fajny pomysł.

    olga03

    OdpowiedzUsuń
  22. boję się, ale do odważnych świat należy.. chyba...

    OdpowiedzUsuń
  23. Zgłaszam się.
    Cadsie123

    OdpowiedzUsuń
  24. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  25. Zgłaszam sie, na stardoll lili_lola193

    OdpowiedzUsuń
  26. Ah, spróbować można. ;3
    Purple_Style

    OdpowiedzUsuń
  27. Zgłaszam się :D
    Sandrusia-Emma

    OdpowiedzUsuń
  28. zgłaszam się ;D
    Rosalie_989

    OdpowiedzUsuń
  29. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń
  30. przepraszam, ja odwołuję swoje zgłoszenie.


    Lo0la777

    OdpowiedzUsuń
  31. Zgłaszam się Ada_adzia

    OdpowiedzUsuń
  32. zgłaszam się mój nick to :

    princeskasiak16

    OdpowiedzUsuń
  33. Zgłaszam się
    Zyprexa8

    OdpowiedzUsuń

Napisz swój komentarz i nie zapomnij podać swojego nicku ze Stardoll.