4.16.2011

Stardollowa KRUKomania.

Kruki opanowały Stardoll... dosłownie! Ów gatunek ptaków, który do Starplazy wszedł już jakiś czas temu, podbił serca nie jednego Stardollowicza.. Dlaczego? A dlatego, iż takiego właśnie kruka (jedyne 4 sd! KLIK!), można wykorzystać na milion różnych sposobów.. tak! nie mylicie się!.. również do stylizacji.


Kruki na głowie!? Dlaczego nie! Infiore i glenera przyczepiły je sobie tak, by tworzyły (bardzo twarzową zresztą)... grzywkę. Do tego efektowny kok i wspaniała, nietuzinkowa fryzura jak znalazł!


Buty są wizytówką każdego człowieka. Dzięki tym, stworzonym przez xxgreen0applexx (klika par szpilek + kruki), możemy bez obaw stwierdzić.. iż dziewczyna ta jest oryginalna i nieprzeciętna!

A co wy myślicie o takim wykorzystaniu kruków?
HIT czy KIT?

20 komentarzy:

  1. Moim zdaniem hit :) Te buty są świetne!

    weronikamarkula

    OdpowiedzUsuń
  2. Buty są cudowne! Ale teraz niestety kruki już nie są oryginalnością,niestety... ; /

    OdpowiedzUsuń
  3. purple_style : wydaje mi się, że "moda na kruki" dopiero co się zaczyna.

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajny efekt, ale ludzie teraz zaczynają być oryginalni na siłe, może mi się tak tylko wydaje ale nie wiem.

    OdpowiedzUsuń
  5. la_creeative : bo właśnie chodzi o to by być oryginalnym, jakoś się wyróżniać spośród innych.

    OdpowiedzUsuń
  6. grzywkę widziałam jakiś czas temu, buty zobaczyłam też w ostatnim czasie.
    może się skuszę na kruka. :3

    OdpowiedzUsuń
  7. Zawsze Hit. Szkoda, że nie dodałaś Salamandry.

    OdpowiedzUsuń
  8. Niecierpliwa masz racje, ale jeśli kazdy zaczyna być oryginalny to nikt już nie jest oryginalny.

    Ale na kruka chyba się skusze ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Buty zdecydowanie hit ;o zakochałam się w nich

    OdpowiedzUsuń
  10. Buciki są przecudowne, sama używam "kruka" w swoich stylizacjach c; Jednym słowem HIT :P

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja ten pomysł dostrzegłam po raz pierwszy jakiś rok/półtora temu. Zauważyłam kruka na głowie znanej wszystkim sindy.

    nigdy nie próbowałam nakładać sobie tego na głowę, jednak może warto spróbować :)

    OdpowiedzUsuń
  12. HIT . nioestety hicior dostępny dla ss .; p nie mam go , i nie bd mieć.. jeżeli ktoś posiada kruka i DA sie go sprzedać .. dam 5 sd już z prowizją ;p .CYTRYNKA9887!

    OdpowiedzUsuń
  13. Hit,podoba mi się ten efekt z krukiem. ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Zauważcie,że pomysł na kruki jest kradziony od _-sindy-_ czy jak jej tam.

    OdpowiedzUsuń
  15. Ja widziałam kruka na głowie u gabigepard, w ubiegłym roku.

    OdpowiedzUsuń

Napisz swój komentarz i nie zapomnij podać swojego nicku ze Stardoll.