4.10.2011

To trzeba mieć w swojej szafie! cz. II

Jak już obiecałam, przedstawiam Wam drugą.. a zarazem ostatnią część tematu : "To trzeba mieć w swojej szafie!" Miłego czytania. (c) http://blog.perhapsme.com 

Kardigany do tej pory kojarzone były ze stylem.."grzecznych dziewczynek" i pensjonarek. Dziś trudno wyliczyć okazje, w których nie sprawdziłby się ten niepozorny sweterek. W szafie warto mieć ich kilka, zarówno tych przy ciele jak i oversizowych.

Sukienka (dobrze skrojona :>) bez wątpienia powinna wisieć w szafie każdej kobiety niezależnie od preferowanego stylu. Można ją łatwo zmieniać poprzez odpowiednie, wyraziste dodatki. Z kopertówką i szpilkami będzie wyglądać elegancko, a w połączeniu z płaszczem, trampkami i miejską torbą, nabierze weekendowego, luźnego charakteru.Wiosenne trendy preferują ją również w połączeniu z czarną, skórzaną ramoneską.

Koszula. Świetnie wygląda do zwykłych jeansów, ołówkowej spódnicy, szortów, garnituru… w zasadzie wymieniać można bez końca. Ważne, żeby nie zawsze traktować ją super poważnie. Wywijaj rękawy, dodawaj kolorowe apaszki, w lecie ubieraj na górę od kostiumu kąpielowego z dużą ilością biżuterii. Ile pomysłów, tyle rozwiązań.

Macie pomysły na kolejne posty? Piszcie!

3 komentarze:

  1. Bardzo ciekawe :) Może kiedyś zrobisz jakąś część, tylko że z dodatkami?

    OdpowiedzUsuń
  2. w tych postach, wg. mnie powinna znaleźć się jeszcze marynarka. I popieram pomysł mojej przedmówczyni- dodatki także były by fajne.

    A co do nowych postów- stardollowi modowi guru. I takie rzeczy must have, jak np. buty od jeffrey'ja campbella, kawa, czy któryś kapelusz. Coś w ten deseń.

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo podobają mi się takie posty. :3
    Naprawdę dobrze opisujesz, miło się czyta.

    Koszula bardzo mi się podoba, do sukienek nie mam się czego uczepić. Cardigany według mnie nie są aż tak ważne, ale to jedynie moje zdanie. Każdy ma inny styl.

    Hmm... jakieś pomysły. Może spróbowałabyś swoich sił w stworzeniu jakiegoś stroju w określonych stylach? Za każdym razem inny styl?
    Nie jestem całkiem pewna.

    Podobają mi się pomysły poprzedniczek - szczególnie Hillygilly.

    OdpowiedzUsuń

Napisz swój komentarz i nie zapomnij podać swojego nicku ze Stardoll.