4.09.2011

Prześwietlenie - Mery.-

Na pierwsze, prawdziwe tak na prawdę prześwietlenie.. wybrałam Mery.-, która pochodzi z Buenos Aires z Argentyny i niewiarygodnie urzekła mnie swoją stylizacją. Zresztą sami spójrzcie :


Powyższa stylizacja jest świetnym dowodem na to, że nieskomplikowane stroje tak jak ten, również mogą zachwycać, cieszyć oko i co ważne : nie być nudne. Głównym elementem jest babcina, kwiecista (wiosenna, za co chwała!) spódnica, która spełnia się tutaj jako króciutka sukienka wraz z : białym topem i kolejną spódniczką. Do tego wszystkiego (zaczynając od góry) : kapelusz, aviatorki, żółta kopertówka, zegarek na ręce, futrzaste coś (?) białe podkolanówki, które wystające zakrywa kotek przy jednej nodze ;> i pasujące buty. Podoba Wam się? Ja jak już mówiłam, jestem oczarowana.

3 komentarze:

  1. super osoba. ;3
    też mnie zachwyciła jej stylizacja,jest taka prosta a zarazem.. nie wiem jak to ująć. . . przyciągająca wzrok,o!
    ;33

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetny pomysł na sukienkę ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Niby ładnie, ale tak jakoś ładu nie widać:) mimo wszystko bardzo oryginalnie.

    OdpowiedzUsuń

Napisz swój komentarz i nie zapomnij podać swojego nicku ze Stardoll.