4.07.2011

Makijaż : wiosenny eksperyment.

Wiosna to czas, w którym należy odstawić na bok ciemne kolory i zastąpić je żywymi i soczystymi! To tyczy się również makijażu.. a może właśnie przede wszystkim? ;> Tak, do łask powracają takie kolory jak : żółty, pomarańczowy, czerwony, różowy, zielony oraz fioletowy! Dziś przygotowałam dla Was mój "wiosenny eksperyment" :D Nie jestem do niego 100%-owo przekonana, aczkolwiek chcę zaryzykować. 
(model : hibiskusek!)

1. Na samym początku, malujemy dwa poziome paski ciemno niebieskim cieniem do powiek.

 2. Turkusowym cieniem do powiek, (zaczynając od zewnętrznych kącików oczu), zamalowujemy "połowę każdego z pasków".

3. Nakładamy odrobinę oranżowego cienia na górnych powiekach, oraz żółty cień w zewnętrznych kącikach oczu.

4. Białą kredką obrysowujemy kawałek dolnych powiek, natomiast czerwoną wykonujemy cienkie, poziome kreski, rozpoczynające się od kącików oka zewnętrznego.

5. Na końcu dodajemy poprawki w makijażu oka, jeżeli oczywiście takie są konieczne. Pudrujemy policzki, usta malujemy cielistą szminką. Gotowe!

Jak już wspominałam nie jest do końca zadowolona z efektu końcowego, ale mam nadzieję, że chociaż nielicznym przypadnie do gustu.

Podsumowując : co sądzicie o kolorowych makijażach?

5 komentarzy:

  1. Jest super kochana,mówię ci masz talent. ;3
    A co do "eksperymentu" mówię ci że udanty. ;3

    OdpowiedzUsuń
  2. Ciekawy makijaż. Muszę to wypróbować, bo cholernie mi się podoba efekt końcowy ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Super to wygląda.Bardzo ciekawy blog.Obserwuję i zapraszam do mnie.

    OdpowiedzUsuń
  4. Kolorowe makijaże - 3 razy TAK.

    OdpowiedzUsuń
  5. bardzo fajnie wykonane :3
    Na pewno wypróbuję to na swojej dollce . ;)

    OdpowiedzUsuń

Napisz swój komentarz i nie zapomnij podać swojego nicku ze Stardoll.